Monday, November 24, 2008

emm,,once upon a time~~ahaks!

emm,,
yesterday...(alamak,,speaking lak dah!)
emm,,
kelmarin,,
aku ngn ipah mmg galopss giler..
sampaikan mek aku saket...
tp disebalik tuh ade cerita ...
emm,,
tgh2 aku ngn ipah dok galops,,
tibe2 ipah nih tolak akuh~~
mase tuh mek aku kat dalam toilet..
ipah tolak akuh,,then aku x semena-mena poie tolak pintu bilik air(biaselah org tua dok lam toilet mane kunci pintu)
emm,,
then,,terbukalah pintu toilet tuh!!
mek aku pon ape lagi,,menjeritlah!!
arghhhhhhhhhhhh~~~~~~~~~~
no way!!
hahhaha:)

lps mek aku sudah mandi,,
bibik die check darah die..
masyaallah,,
200 !!
gilerr punye kerja!!
nih semua sbb aku ngn ipah lee~~

then,,
kitorang kena marah ngn umi kitorang!!
kitorang senyap je lah`~
dengar je ape yang dimarahi oleh umi!!
ahaks~~

cite nih mmg gilerp!!
end of story~~
bubbye..........

0 comments: