Sunday, December 13, 2009

haih~

miss dodet lolla

cukup la..cukup!dh x tahan lagi nk dengar!ni la first time aku rase,,aku diperlukan oleh semua siblings aku..
everyone keep sms-es,calling me!haih~why??

cite nye gini..akak aku nih baru abis study..so sblom grad..die apply la keje.so,,selasa nih die got an interview la for a job that she apply..then,,bile je sbot psl interview..ofcourse la kan,,sijil2 yang penah dpt dulu kene kumpul balik kan..tp,,masalah skrg..those files which belong to her was lost!tatau dok kat ane..
so,,i'm the one yang dipertanggungjawab oleh sibling2 untok find those files!perghh..!aku x kesah sbnrnye..
aku suke tolong siblings..no hal la kalau stakat carik kan files tu..

tp..kalau dh kene leter nih..mmg bingit la skit tlinga aku nih nk dengar!mane x nye..cari punye cari..x jumpa2 gak..then..mak aku dtg tanya..

umi : jupo doh ko file kakak manina?

aku : dok lagih..nati la ore try cari lagih..

umi : (leter) bla...bla...bla...

aku : (buat muke sposen!)

dh kalu mcm 2...mmg stress la wei..stp kali die dtg tanye..stp kali tu jugk la aku kena dgr die "ngepek" !aduh~
sakit dh telinga nih..smpaikan aku nk tidur 2 pon,,die masih lagi nk berleter..
emm..nak buat canne..nk marah kang derhaka plak aku nih!sabor je la~

cite pagi nih pulak..
die masih lagi dlm mood nye yang nk berleter!aku bangun je dgr die berleter..emm..adoii~bingit la mcm nih!
emm..marah kang derhaka plak aku..ish3!sabar je la jwb nye..
so,smlm cari punye cari..jumpe la yang fotostat je..then.ckp arr kat kakak aku..die suh scan plak dh..
adoii~x pepasal plak aku kene g cc..sbb umah aku x de scanner..pikir punye pikir..toingg!!
bapak sdare aku kan ade scanner..susah2 plak kalau aku pegi cc..so,,suh je lah die bawak die punye scanner 2 ke umah aku..ape la aku ni kan..dh la nk pinjam ngn orang..suh org antar plak brg tuh,,bukan nk p amek sendiri pon!hahhaa:)
ilek arr..pak sedara aku no hal la..kitorang byk budi !hahhaha:)then..aku scan la..scan punye scan..
antar la semua tuh kat email die..ckp kat die

aku : akak,,nina send doh sakni..akak tgk la..takot x dok

kakak : hom..x po la..thanx!

aku : welkam!

ngee:)
aku ingat kan smpai situ je cite leteran mak aku nih..tp,,ade lagi..
hai..mmg nasib aku la nmpak nye ari ni..nak buat canne..dh aku je yang ade kat umah nih..adik2 aku semua g tuisyen..tinggal la aku sebatang kera kat umah nih(sbtg kera ke sbtg kara??hahhaha)lps tu..abg aku lak tepon aku menanya aku dh send ke blom..dh scan ke blom..emm,,then die nk ckp ngn mak aku..aku kasik la..ingatkan ok la lps semua dh send ape semua..tp..
mak aku nangis plak dah..adoiii!!die suh akak aku balik klantan malm ni jugak!akak aku mmg dh x berani nk col mak aku dahh,.,takot kena leter..ngeee:p....dah akak aku x brani nk col..mak aku nk leter pon x boleh kat die..so..akulah mangsa nya..mangsa leteran mak aku...adoii!mmg nasib badan la!

mmg dua tiga hari nih..aku stress arr..byk prob la..prob family la..freinds la..self prob la..haih~
mmg stress tahap gaban la aku boleh ckp kat korang!nak tido pon x lena..
smpaikan aku tdo smlm pom,,prob nih leh masok dlm mimpi..bayangkan lah!seberapa stress nye aku nih!
haih~~

malam nih akak aku naik bus balik klantan..lega la skit hati aku nih..x la aku kena leter sensorang..ade gak teman yang nk kena leter same2 ngn aku..hahahha:)
hrp2 lps akak aku balik nih..semua prob selesai..biarlah kehidupan dulu yang happy go lucky kembali!
aku mmg dh benci sgt la ngn stress nih..stress buat jiwa aku kacau!
shuh shuh!pi jauh2 la stress!aku x suke kau lah!haih~

ok lah..miss dodet lolla dh nak tido nih..jam sudah menunjukkan pkol 11..agak lewat hari nih aku tido..
sblom terlupa..moga2 aku x tdo lagi la..sbb aku nk tgk bola..kalau ALLAH izin kan tgk la aku bola mlm nih..kalau x,,makne nye x leh la tuh!

oklah..daa~

p/s : miss dodet lolla benci stress!
shuh shuh!pi jauh2 stress!

0 comments: