Thursday, December 10, 2009

saye rase saye sayang + rindu die!

miss dodet lolla

mesti korang tertanya-tanyakan sape die tu..
sbnrnya itu hanyelah gimik semata-mata..
sbb aku pon x tahu jugak sape die tuh!


kekadang,aku pon x paham jugak ngn diri aku nih!
psl entry nih..
saye rase saye rindu+sayang kat die..
sape die 2?
sape??

x paham la aku..
nak gak tahu sape die tuh..
hati aku nih acap kali dh kate mcm 2..
tp..aku x tahu2 pon sape die tuh..


hai..stress la mcm nih..
asyik pikir benda yang aku x tahu kebenarannya..
kenapa?
kenapa terjadi kat aku??
kenapaaaaaaaaa????


bingung aku..
spnjg hari nih asyik dok pikir sape la die tuh..
apakah sbnrnya hikmah disebalik benda2 nih semua??
adakah ianya sdg menyatakan hati aku sudah terpaut
pd seseorang yang aku pon x tahu sape die tu ..


hai  (mengeluh!)
nampak nya kehidupan aku penoh dengan benda yang x pasti..
most of benda yang aku pikir,,aku lalui,,aku hadapi..
semua nye x pasti bagi aku..
(x tahu la,,takot pasti dpn mate org len..)


canne la eak hari2 aku mendatang??
poning poning!
dah naek poning dah eden nih!


rase nk nanges+menjerit sepuas hati..
tp,,
ase2 nye x dapek nk buat kot..
ye la..kalau aku buat..
x psl2 kena sound ngan parents+adik2 akuh..
hahahha:)

ok lah..
miss dodet lolla nk kluar!
x nk pikir semua nih..
buat poning kepalo eden jo..
hhaha:)
daa~

p/s : miss dodet lolla sdg confused tntg semua benda!
sigh*

0 comments: