Thursday, December 10, 2009

saya rasa sakit!

miss dodet lolla

sakit woo...
bukan saket hati ataupon saket jiwa!
saye sakit telinga!!!!
huwaa~


saket nk mampos!
alkisahnya begini..
dolu2,,mase kecik penah arr "tembak" tlinga nk ltk subang..
an an an..


then..
ade la skali tu subang aku nih tercabut satu..
so,,mls nk g carik yang laen..
aku buang je dua2..
jd,,lobang 2 dah tertutup..
ye la kan..
dh lame x ltk subang..
tertutup la jawabnya..


jadi..
alkisahnya yang berkaitan dgn tajuk diatas ialah..
aku punya spupu ni ade la mencuba membuka balik telinga salah sorang spupu aku yang kecik nih...
dia try punye try..
terbuka la jua akhirnya!

jadi..

stlh aku dgr kisah xd tu..
aku pon rase excited dan interested la jugak..
ase mcm nk try je buat..

aku ponn,,
tanpa syak dan wasangka lagi..
aku pon suruh la die buat tok aku jugak..
mula2 ltak arr minyak panas dulu..
kasi telinga tu panas + kembang sikit!
hahhaa:)
then,,first die cucuk telinga aku tu..
aku ok je..
spupu2 aku yang tgk 2 plak yang 'telebeyy sudah"
spatot nye aku la yg menjerit an an an..
tp,,
diorang punye jerit lagi kuat pade aku..
aku pon ckp arr kat diorang
"narop ko skapung dgr sek mum nepik,,kaloh aku"
pastu diorang gelak!
hahaha:)


seken time spupu aku cocok..
aku plak yang menjerit..
mane x nye..spupu2 yg kecik2 dok menjerit tepi telinga aku nih..
sakit gak la telinga aku dgr diorang menjerit...
gile punye kuat aku menjerit!
mmg sakit la weii..
sakit mmg sampai la thp gaban!
hahahha:)


nk habis kan dua2 telinga 2..
mmg "jiwoooo" la aku rase!
mane x nye..
menahan sakit smbil menjerit mcm orang histeria
(ase2 nye aku menjerit lbh pada org yang kena histeria,hahhaha:))
bukan maen lagi la aku menjerit..
kalau masuk anugerah lagu nih..
alih2 aku menang vokal paling mantap kot!
hampeh~


ade la jugak dlm 10 minit benda 2 berjalan!
10 minit 2 jugak la aku dok menjerit je kejenya..
sampai kan batuk2 aku..
nih pon berblog smbil batuk2 lagi nih..
huhuu:)

ok lah..
aku nk chow dolu..
nak p mandi jap!
busuk nih..
hehehe:)

daa~~

p/s : miss dodet lolla nk g beli subang jap lagi!
hehhehe:p

0 comments: