Monday, December 14, 2009

sahabat baru !


miss dodet lolla

disini ingin saye nyatakan bahawa secara rasminya...
saye punye kawan baru(ceyhh..ayat skema gile ..hua3)
nama nya wan saifullah atau lebih dikenali dn panggilan hot2 manje nye..dak besar!
ngee...

wahai dak besar..
trime kasih byk2 krna sudi jadi kawan aku walaupon kau tahu aku bukan nye baik sgt!
dh la suke perasan..ngee:p
tp,,ko ttp layan aku kan??
an an an??
heeee:)

memang secara tulus la aku kata..
aku suke nak mampos kawan ngn ko..
ko dh la simple..
humble..
kadang2 suke gak la buat aku panas!
ngeee:p
x de ahh..
tipu je tuh..
tp,,
mmg btol la org kate..
teman yang didepan mate nih nampak je baik..
tp,,blom tentu diorang paham diri kite!
teman yang x dok depan mata nih lebih paham kite sbnr nye..
ngeee:p
(ye ke??)


wahai dak besar..
slalu la ingat friendship nih ye..
agr friendship nih kekal..
suke tau kawan ngn ko..
ko dh la baik..
suke sakat aku pulak tuh..
ngeee:p

mane tau ko leh jd bestfriend aku kot lps nih..
mcm aku ngn kawan ko tuh la(ko tahu sape an??)
harap2 friendship nih kekal la..
mmg aku suke gile arr kawan ngn ko...
aku mmg dh x de idea dh nak tulis psl ko nih..
sbb,,
aku out of ideas!
ngeee:p

ok la..
tengsss gile2 punye banyak tok kau dak besar
sbb...sudi jadi kawan aku!
ngeee:)

p/s : miss dodet lolla tujukan entry ini kpd org yang berkenaan!
ngeee:p

0 comments: